Go Back  RCU Forums > RC Airplanes > RC Jets
Reload this Page >

Fagernes Airshow 06.

Community
Search
Notices
RC Jets Discuss RC jets in this forum plus rc turbines and ducted fan power systems

Fagernes Airshow 06.

Thread Tools
 
Search this Thread
 
Old 12-29-2005, 05:50 PM
  #26  
SAP_2000
 
SAP_2000's Avatar
 
Join Date: Apr 2003
Location: Stabekk, NORWAY
Posts: 1,441
Received 0 Likes on 0 Posts
Default RE: Fagernes Airshow 06.

Jeg er helt enig i at det ikke er noe poeng og fortsette diskusjonen her. Men jeg synes det er viktig å fortsette diskusjonen i seg selv, så bl.a de som er deltakere kan komme med tilbakemeldinger og velmenende råd, og ikke minst at arrangørene kan komme med sine synspunkter. Derfor foreslår jeg at det blir startet opp en tråd på www.modellflynytt.no sitt forum så diskusjonen kan fortsettes i offentlighet. Jeg kan godt gjøre det....
Old 12-29-2005, 05:54 PM
  #27  
SAP_2000
 
SAP_2000's Avatar
 
Join Date: Apr 2003
Location: Stabekk, NORWAY
Posts: 1,441
Received 0 Likes on 0 Posts
Default RE: Fagernes Airshow 06.


ORIGINAL: toommy

Tenk om dine enkle ideer hadde kommet litt før, og ikke bare sure oppstøt!
D
Har diskutert akkurat det same som jeg sier her med bl.a JoJo på det Norske Forumet forrut for forrige stevne.

Så det så
Old 12-30-2005, 04:03 AM
  #28  
Jojoen
Junior Member
 
Join Date: Mar 2005
Location: Aurdal, NORWAY
Posts: 5
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Default RE: Fagernes Airshow 06.


ORIGINAL: SAP_2000

Jeg er helt enig i at det ikke er noe poeng og fortsette diskusjonen her. Men jeg synes det er viktig å fortsette diskusjonen i seg selv, så bl.a de som er deltakere kan komme med tilbakemeldinger og velmenende råd, og ikke minst at arrangørene kan komme med sine synspunkter. Derfor foreslår jeg at det blir startet opp en tråd på www.modellflynytt.no sitt forum så diskusjonen kan fortsettes i offentlighet. Jeg kan godt gjøre det....
Jeg kommer ikke til å svare på flere innlegg. Og ihvertfall ikke på modellflynytt.no. Burkernavnet mitt virker ikke engang der.
Old 03-12-2006, 04:49 PM
  #29  
Bob Toilet
 
Bob Toilet's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Location: Oslo, NORWAY
Posts: 477
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Default RE: Fagernes Airshow 06.

ORIGINAL: Gudmund Malones


ORIGINAL: ROCKET MAN

I am sorry to say but i know a lot of people that want be there this time. Last year the organisers ignored some safety issues and the critics from a lot of people. so my guess is that there will be less turbine models then we are used to. I am not going!

Christian
Changed your mind?
Some days ago you said you`ll bring your Eagle to this event..

I really don`t think last years disagreement will reduce the number of participants.


God Jul iallefall.

Gudmund
Hi Gudmund

Last year the number of participants was 170- this year it was 70. The number of turbine powered models was 5


Christian Melgaard
Old 03-12-2006, 04:58 PM
  #30  
Jojoen
Junior Member
 
Join Date: Mar 2005
Location: Aurdal, NORWAY
Posts: 5
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Default RE: Fagernes Airshow 06.


ORIGINAL: ROCKET MAN

Hi Gudmund

Last year the number of participants was 170- this year it was 70. The number of turbine powered models was 5


Christian Melgaard
Sounds a bit too big last year then... The correct number last year was 100. This year we dont know yet. I have not counted todays numbers.
But nice you are interrested... Funny that you were not there...
Old 03-12-2006, 05:15 PM
  #31  
Bob Toilet
 
Bob Toilet's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Location: Oslo, NORWAY
Posts: 477
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Default RE: Fagernes Airshow 06.

You are right, 100 is correct not 170. My mistake.

Christian Melgaard
Old 03-13-2006, 04:23 AM
  #32  
Bob Toilet
 
Bob Toilet's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Location: Oslo, NORWAY
Posts: 477
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Default RE: Fagernes Airshow 06.

Hei Jo,

Det som er rarere enn at jeg ikke var der, er at Erik Jensen var der. Det var faktisk han sin ide om å ikke dra til Fagernes i år! Han skulle egentlig arrangere noe selv - sa han ihvertfall...


Christian Melgaard

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off



Contact Us - Manage Preferences Archive - Advertising - Cookie Policy - Privacy Statement - Terms of Service

Copyright © 2024 MH Sub I, LLC dba Internet Brands. All rights reserved. Use of this site indicates your consent to the Terms of Use.